Сейчас нужно спасать архитектурно-историческую СРЕДУ старого города, которая создавалась не одним поколением херсонцев. Над сохранением этой среды, можно сказать, "души города" работали целые институты (как Херсонские так и Киевские). Вначале нужно правильно выполнить АРХИТЕКТУРУ! А в правильной архитектуре газоны обязательно будут! Вспомнилось выражение: Архитектура - застывшая музыка. Так вот, нужно сыграть легкий Херсонский джаз... (М.Вустянский, член диалоговой группы)

неділя, 1 вересня 2013 р.

До портрету паркувальних рекетирів. Продовження журналістського розслідування

Ситуація із "парковкою" на вул.Молодіжній (біля перукарського салону "Рута") та інших подібних потроху прояснюється.

Власницю салону зобов'язали укласти угоду із КП "Сервіс-центр", яким наразі керує І.Грибун.
Угода посилається на два рішення міськради:
1. Про внесення змін до Положення про організацію паркування транспортних засобів на території міста Херсона, затвердженого рішенням міської ради від 30.10.02 №117, та затвердження його в новій редакції  (Рішення міської ради №392 (26 квітня 2007 р.))
2. Про внесення змін до рішення міської ради від 28.12.2010 № 19 «Про встановлення ставки збору за провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів» (Рішення міської ради №269 (24 червня 2011 р.))

Винахідливість рекетерів від "місцевих податків і зборів й справді вражає".
Одні рішення міської ради посилаються на інші, скасовують попередні, потім посилаються на закони, в тому числі - на Податковий кодекс, і на підстав цієї нормотворчої каші  будують "добровільно-примусові" договірні стосунки.
Для початку - поточний ставка збору встановлюється рішенням міської ради №19 (28 грудня 2010 р.) Про встановлення ставки збору за провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів , в якому, зокрема, зазначено:

1. Встановити ставку збору за провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів у розмірі 0,03 відсотка мінімальної заробітної плати...
Дива, звісно трапляються. Але уявити собі, що перукарському салону нема що робити, хіба що займатися "діяльністю із забезпечення паркування" насправді вкрай важко.
Особливо після детального вивчення ст. 266 Податкового Кодексу, на яку рішення міськради мають нахабство посилатися, і коментаря до неї.
Подальше вивчення документів підказує нам, "відведення" місця біля "Рути" начебто під "діяльність з паркування" зроблене формально, виключно для легітимізації поборів:


з/п
Місце знаходження
Загальна
площа,
кв. м
Кількість
місць
паркування
 Технічне облаштування

110
просп. Ушакова, 46 (з боку вул. Молодіжної) , біля  салона-перукарні «Рута»
10,80
1
Дорожній знак – 5.39 – 1;
Відтак,кожний, в кого зір не зіпсовано приналежністю до владних коридорів, може підійти за вказаною адресою, пошукати "технічне облаштування" у вигляді знаку та розмітки, а також -  порахувати кількість "парко-місць", які "Сервіс-центр" зобов'язав позначити залізяками.
До відома: знак 5.39 виглядає так
Якщо уважно подивитися на фото,  то стає зрозумілим, що до того, як винахідники з "Сервіс-центру" зобов'язали "Руту" встановити металеві блоки, що перешкоджають проїзду, то був звичайний тротуар, хіба що із низьким бордюром, та ще й вимощений тротуарною плиткою (вимоги до "спеціально відведеного майданчика для ведення діяльності з паркування", звісно ж, ніякої тротуарної плитки на такому майданчику не передбачають).

І чи варто вже казати, що примусове встановлення конструкції, які перешкоджають в'їзду з метою паркування, за які "Сервіс-центр" стягує платню - то лише один, фінальний штрих у загальний ланцюг перекручувань, зловживань та прямого здирництва у цьому задзеркаллі....

Кілька дотичних публікацій щодо паркування та паркувальних майданчиків:
1. Створено перший паркувальний майданчик. Для регіоналів only
2. Грибун Игорь. Сколько приносят херсонские парковки? : о результатах работы КП "Сервис-Центр" / Игорь Грибун // Херсон. вісн. - 2012. - 31 трав. (№22). - С. 7. Про підприємство, яке займається організацією та експлуатацією сто-янок, парковок та стягненням місцевого збору за парковку автотранспорту на території міста.
3. Нам Кабмин — не указ
 

Немає коментарів:

Дописати коментар