Сейчас нужно спасать архитектурно-историческую СРЕДУ старого города, которая создавалась не одним поколением херсонцев. Над сохранением этой среды, можно сказать, "души города" работали целые институты (как Херсонские так и Киевские). Вначале нужно правильно выполнить АРХИТЕКТУРУ! А в правильной архитектуре газоны обязательно будут! Вспомнилось выражение: Архитектура - застывшая музыка. Так вот, нужно сыграть легкий Херсонский джаз... (М.Вустянский, член диалоговой группы)

понеділок, 17 листопада 2014 р.

11-12 листопада у Вінниці пройшов семінар з планування сталої мобільностіу містах України.

Ідеєю заходу була демонстрація та мотивація взаємодії влади та громади до поступових, якісних змін у транспортних системах та схемах у містах України, застосовуючи як Європейські методи, так і успішні приклади українських міст та громад.
У семінарі взяли участь представники 25 міст України (заступники міських голів, начальники транспортних департаментів, громадські активісти, фахівці з питань сталого транспорту, проектування та містобудування), а також експерти зі Швейцарії, Угорщини та Словаччини.

На жаль, з Херсона ніхто, окрім мене, на захід не приїхав, хоча запрошення були розіслані всім міським адміністраціям.

Обговорювали такі питання:
- як правильно формувати мережу громадського транспорту на науковій основі,
- як можна врятувати муніципальний електротранспорт (навіть без жахливої реклами, та, як наслідок,  облупленої фарби,
- як відновити муніципальний автобусний парк,
- або хоча б синхронізувати маршрутні таксі, які б працювали в єдиній системі перевезень,
- про розумні зупинки, інформаційні табло для довіри до перевізників, їх дисциплінуванню та раціональної роботи громадських перевезень.
- як правильно проводити тендери на громадські перевезення,
- як ефективно контролювати перевізників
- дізнатись про досвід інших міст України та Європи з цих питань...

Кому це взагалі може бути цікаво?
В Херсоні зробили проїзд по 3 грн, поторгували ліцензіями, перекроїли ринок громадських перевезень, поплакались на вмираючий електротранспорт - і до наступного кіпєшу все ок.