У семінарі взяли участь представники 25 міст України (заступники міських голів, начальники транспортних департаментів, громадські активісти, фахівці з питань сталого транспорту, проектування та містобудування), а також експерти зі Швейцарії, Угорщини та Словаччини.
На жаль, з Херсона ніхто, окрім мене, на захід не приїхав, хоча запрошення були розіслані всім міським адміністраціям.
Обговорювали такі питання:
- як правильно формувати мережу громадського транспорту на науковій основі,
- як можна врятувати муніципальний електротранспорт (навіть без жахливої реклами, та, як наслідок, облупленої фарби,
- як відновити муніципальний автобусний парк,
- або хоча б синхронізувати маршрутні таксі, які б працювали в єдиній системі перевезень,
- про розумні зупинки, інформаційні табло для довіри до перевізників, їх дисциплінуванню та раціональної роботи громадських перевезень.
- як правильно проводити тендери на громадські перевезення,
- як ефективно контролювати перевізників
- дізнатись про досвід інших міст України та Європи з цих питань...
Кому це взагалі може бути цікаво?
В Херсоні зробили проїзд по 3 грн, поторгували ліцензіями, перекроїли ринок громадських перевезень, поплакались на вмираючий електротранспорт - і до наступного кіпєшу все ок.