Сейчас нужно спасать архитектурно-историческую СРЕДУ старого города, которая создавалась не одним поколением херсонцев. Над сохранением этой среды, можно сказать, "души города" работали целые институты (как Херсонские так и Киевские). Вначале нужно правильно выполнить АРХИТЕКТУРУ! А в правильной архитектуре газоны обязательно будут! Вспомнилось выражение: Архитектура - застывшая музыка. Так вот, нужно сыграть легкий Херсонский джаз... (М.Вустянский, член диалоговой группы)

вівторок, 8 березня 2011 р.

набір на навчальну програму з громадської журналістики

Центр соціального партнерства в рамках проекту "Інформаційний простір Херсонщини—місток до громадянського суспільства" оголошує набір на навчальну програму з громадської журналістики*.

Тренінгова програма розрахована на 80 астрономічних годин і складається із 3-х тематичних блоків:
- новинарство/створення інормаційного продукту
- засоби Веб 2.0 для громадської журналістики
- правові засади інформаційної діяльності

Остаточний графік проведення занять, розподіл по днях/годинах буде зроблений з урахуванням потреб сформованої групи.
Все навчання проходитиме в Херсоні.

Тренінги проводитимуть  Д.Білий (Херсон), Ю.Сибір (Одеса), Н.Мірошниченко (Херсон), О.Попова (Херсон), С.Дібров (Одеса) та О.Славський (Одеса).
Період проведення тренінгів - квітень-червень.

Основною цільовою групою навчальної програми є громадські активісти та лідери громадської думки. Також до подачі заявок запрошуються журналісти-початківці, а також журналісти, які користуються можливостями інтернет на базовому рівні. 
Можливою є участь лише в окремих темах/тренінгах .  

Кількість місць у навчальній групі є обмеженою. Заявки приймаються на конкурсних засадах.
Серед заявників також буде обрана група (максимум 15 осіб), які пройдуть комплексне навчання у "Школі громадської журналістики" (крім вище зазначених тренінгів проводитимуться додаткові практичні заняття, надаватимуться індивідуальні консультації, тощо обов"язковим буде виконання домашніх завдань).

Для участі у конкурсному відборі необхідно подати аплікаційну форму**  на адресу  infoprostir.ks@gmail.com  або у коментарях до цього повідомлення.
Додаткову інформацію про навчання можна отримати також за вказаною адресою, у коментарях до повідомлень або телефоном за номерами  (067) 442-80-95; (050) 503-41-91.

Заявки приймаються по 22 березня включно.

Навчання проводиться за фінансової підтримки програми МАТРА КАП Посольства Королівства Нідерландів.

____________________

* громадська журналістика - це особливий різновид ангажованої журналістики, яка має на меті виховання доброчесного громадянина, основоположними принципами котрого є визнання демократичних цінностей, самозречення ради спільного блага, протест проти несправедливості 
Громадська журналістика – це діяльність громадян, які беруть активну участь у процесі збирання, аналізу та поширення інформації, не маючи при цьому професійної журналістської підготовки. Мета такої діяльності – повернення журналістиці функцій демократичного медіуму. Це означає, що вона нікому не належить та забезпечує незалежну, надійну, різнобічно представлену та актуальну інформацію 

_____________________

**
Прізвище та ім"я

організація/ініціативна група/спільнота/суспільно корисна діяльність, в якиій берете активну участь 

контактна інформація (тел., ел.пошта, інше)

чи ведете особистий/організації блог/сайт? (якщо так - вкажіть адресу)

чи маєте у розпорядженні ноутбук/комунікатор?

чи маєте досвід створення/обробки фото, відео, аудіо файлів? (якщо так - стисло опішіть (2-3 речення))

чи зареєстровані в соціальних мережах? (вкажіть, в яких)

якими можливостями Веб 2.0., з тих. що не вказані вище, ще користуєтеся?

стило опішіть чому зацікавлені взяти учать у навчальній програмі з громадської журналістики (не більше 1/2 сторінки)

якщо вам цікаві лише окремі теми тренінгів - вкажіть. які саме:
- новинарство/створення інормаційного продукту
- засоби Веб 2.0 для громадської журналістики
- правові засади інформаційної діяльності

чи зацікавлені пройти комплексне навчання у "Школі громадського журналіста"?




Немає коментарів:

Дописати коментар