Сейчас нужно спасать архитектурно-историческую СРЕДУ старого города, которая создавалась не одним поколением херсонцев. Над сохранением этой среды, можно сказать, "души города" работали целые институты (как Херсонские так и Киевские). Вначале нужно правильно выполнить АРХИТЕКТУРУ! А в правильной архитектуре газоны обязательно будут! Вспомнилось выражение: Архитектура - застывшая музыка. Так вот, нужно сыграть легкий Херсонский джаз... (М.Вустянский, член диалоговой группы)

пʼятниця, 28 січня 2011 р.

Рішення IV (позачергової) сесії міської ради VI скликання

Затверджено 4 програми у складі Комплексної програми реформування та розвитку житлово-комунального господарства на території міста Херсона:
- Програму благоустрою міста Херсона на 2011-2014 роки
На сьогодні в Херсоні обслуговуються майже 600 тис. кв. м прибордюрної частини, понад 700 тис. кв. м тротуарів, 2,7 млн. кв. м зелених зон, 420 тис. кв. м паркових алей, 232 вулиці, діючі та недіючі кладовища, які належать міській територіальній громаді.
Програма розроблена для здійснення ефективних і комплексних заходів з:
- Утримання території міста в належному санітарному стані;
- Поліпшення його естетичного вигляду;
- Забезпечення зовнішнього освітлення;
- Ремонту та відновлення малих архітектурних форм, пам’ятників, огорож у місцях загального користування;
- Запобігання підтопленню міста;
- Поточного та капітального ремонту фонтанів;
- Поступового збільшення годин роботи фонтанів у літній період (щорічно на 2 години);
- Збереження природних ландшафтів, інших природних комплексів та об’єктів.
Загальна потреба фінансування Програми благоустрою міста Херсона на 4 роки – 86 млн. 941 тис. грн.

- Програму озеленення міста Херсона на 2011-2014 роки, якою передбачено:
- Будівництво мереж водопостачання для поливу зелених зон та насаджень;
- Обрізка та видалення сухих та аварійних дерев;
- Висадження нових квітів, дерев,чагарників, декоративних насаджень;
- Установлення підвісних квітникових архітектурних ансамблів;
- Заміна газонної трави;
- Влаштування квітників на площах, у скверах, парках, у кашпо вздовж вулиць, на узбіччях;
- Полив нових та існуючих зелених насаджень;
- Виконання технічної документації та визначення меж парків, скверів та бульварів тощо.
Крім того, необхідно продовжити інвентаризацію зелених насаджень в місті, що дозволить зафіксувати стан зеленої території на момент обліку та відображати зміни по кожному об’єкту. З 2009 р. проведено інвентаризацію зелених насаджень парку ім. Леніна та скверу по просп. Текстильників. Але цього замало, адже тільки парків у Херсоні налічується 10. На черзі інвентаризація запланована у парку Слави, Потьомкінському сквері, парку по вул. Полтавській.
Сьогодні загальна площа зелених насаджень міста складає 2 млн. 154 тис. кв. м. 
Обсяги фінансування Програми озеленення міста на 4 роки – 13 млн. 795 тис. грн.



У зв’язку зі зміною структури виконавчих органів міської ради, затверджені в новій редакції Положення про спеціалізовану інспекцію по контролю за станом благоустрою міста та Положення про інспекцію з нагляду за станом житлового фонду при департаменті житлово-комунального господарства.
Затверджено Положення про порядок передачі в оренду об’єктів комунальної власності Херсонської міської територіальної громади у новій редакції.
Головна відмінність цього Положення – чітко визначено, що орендодавцем від імені міської територіальної громади виступає виключно управління комунальної власності.
Концептуально змінено підхід до оцінки об’єктів, що передаються в оренду. Раніше орендар сам замовляв та здійснював оцінку об’єкта. Тепер суб’єкти оціночної діяльності визначаються управлінням комунальної власності на конкурсній основі. Крім того, управління оплачує рецензує оцінку об’єкта за кошти міського бюджету та рецензує її. Таким чином, на конкурс щодо передачі в оренду виноситься об’єкт, що має оцінку незалежного експерта та чітко визначений розмір орендної плати. Потім витрати на проведення оцінки об’єкта, виготовлення технічної документації на об’єкти нерухомості компенсує орендар.
Ще одна відмінність – чітко визначені випадки, коли управління комунальної власності має право розірвати договір оренди:
- Нецільове використання об’єкта;
- Передача об’єкта в суборенду;
- Несвоєчасна оплата оренди.
Також чітко визначена процедура здійснення орендарями невід’ємних поліпшень орендованого майна (капітального ремонту об’єкта). Обов’язковою умовою є письмове погодження управлінням комунальної власності міської ради здійснення невід’ємних поліпшень та кошторису.
Завдяки оптимізації складу конкурсної комісії з питань оренди об’єктів комунальної власності міської територіальної громади, значно прискориться процес оформлення договорів оренди – 30 днів на проведення конкурсу (публікація оголошення, прийом заяв, власне конкурс) та близько 2 тижнів на укладання договору оренди.



Більше рішень

Немає коментарів:

Дописати коментар